مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-10اقتصادي

اجرای 7 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: هفت طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 59 میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه آماده بهره برداری است.

- ایسنا/زنجان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: هفت طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 59 میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه آماده بهره برداری است.

علی محمد نادرخانی امروز (یکشنبه، 19 آذر ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اجرای هفت طرح آبرسانی روستای در سلطانیه، جمعیتی افزون بر سه هزار نفر از آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند.

وی افزود: احداث مخزن ذخیره آب روستای شکورآباد با ظرفیت 500 مترمکعب و با اعتبار 15 میلیارد ریالی از جمله این طرح هاست که با مشارکت خیران در دست اجراست.

پیش از این، چهار کیلومتر خط انتقال و تجهیز چاه آب شکورآباد انجام شده است.

سرپرست شرکت آبفای استان زنجان بیان کرد: رفع تنش آبی در روستای خرمدرق از توابع شهرستان سلطانیه شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه و احداث 700 متر خط انتقال با مشارکت خیران با اعتبار 10 میلیارد ریال از دیگر طرح های آبرسانی آماده بهره برداری است.

او به حفر یک رشته قنات، احداث 700 متر خط انتقال، نصب یک دستگاه کلرزن، برق رسانی و تجهیز چاه آب روستای برنقور اشاره کرد و ادامه داد: این طرح با اعتبار 10 میلیارد ریال و مشارکت دهیاری و خیران اجرا شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 7 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه

اجرای 7 طرح آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه