مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-05سياسي

نخبگان در هر جامعه ای محور اصلی توسعه هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: نخبگان در هر جامعه ای محور اصلی توسعه هستند و مشکلات آنها باید حل شود.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: نخبگان در هر جامعه ای محور اصلی توسعه هستند و مشکلات آنها باید حل شود.

احسان یاوری امروز چهاردهم آذرماه در نشست شورای آموزش عالی دانشگاه آیت الله بروجردی که در اتاق جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه می تواند بسیاری از مشکلات استان را به خصوص در حوزه صنعت و اشتغال حل کند.

وی تصریح کرد: بهترین متخصصان برق و مکانیک که کشورهای بزرگ دنیا خریدار آن هستند در دانشگاه های لرستان تدریس می کنند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: دانشگاه اگر به درستی مدیریت شود عاملی مؤثر برای رفع مشکلات استان در بخش تولید، صنعت، خدماتی و عمرانی است.

یاوری اضافه کرد: در حوزه هوش مصنوعی عضو هیات علمی در دانشگاه آیت الله بروجردی است و اساتید بومی آزمایشگاه خاک، بتن و مقاومت مصالح دانشگاه آیت الله بروجردی در شمار دانشمندان برتر جهان هستند که باید از ظرفیت آنها در حل مشکلات استان بهره گرفت.

وی با بیان اینکه باید از متخصصان اقتصاد، علوم انسانی و حقوقی دانشگاه های لرستان استفاده شود و اگر به دانشگاه اعتماد شود کار خوب تحویل داده می شود، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان در هر جامعه ای محور اصلی توسعه هستند

نخبگان در هر جامعه ای محور اصلی توسعه هستند