مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:252023-11-24سياسي

پیوند بسیج و خانه صنعتکاران در راستای حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان


در نشستی میان خانه صنعتکاران ایران و بسیج اصناف کشور، بر ضرورت حمایت از تولید کنندگان با رویکرد رشد و پیشرفت و ارتقای تولید با رویکرد صادرات محور تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در این نشست که با حضور سید علیرضا بنی هاشمی رییس صنعتکاران کشور، غلامرضا حسن پور مسئول بسیج اصناف کشور و محمد پاینده رییس خانه صنعتکاران استان هرمزگان برگزار شد، طرفین در باب موضوعات هم افزایی و همگرایی برای حل مشکلات کارآفرینان و تولید کنندگان داخلی گفتگو و پیشنهاداتی مطرح کردند.

در این دیدار سید علیرضا بنی هاشمی رییس خانه صنعتکاران کشور با از استقبال از همکاری بسیج اصناف با خانه صنعتکاران کشور بیان داشت: امیدوارم پیوند مجموعه بسیج و خانه صنعتکاران باعث رفع بیشتر موانع تولید و حل مشکلات تولید کنندگان داخلی شود.

وی گفت : خانه صنعتکاران دارای پتانسیل مضاعفی در زمینه کمک به افزایش سهم بازار محصولات با کیفیت ایرانی در بازارهای صادراتی بخصوص در کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس است و مصمم به معرفی این ظرفیت ها هستیم تا مجموعه های تولیدی صادرات محور را در همه حوزه ها حمایت کنیم.

رییس خانه صنعتکاران کشور  افزود: مهمترین اصل در حوزه صادرات محور آموزش تولید کننده در حوزه بسته بندی تولیدات با کیفیت ایرانی است و در این زمینه خانه صنعت کاران ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند بسیج و خانه صنعتکاران در راستای حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان

پیوند بسیج و خانه صنعتکاران در راستای حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان