مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-13اجتماعي

رییس هییت کوهنوردی؛ جاده سلامت یاسوج تکمیل می شود


رییس هیئت کوهنوردی کهگیلویه وبویراحمد گفت: به شرط تامین اعتبار لازم، جهت رفاه حال مردم شهر یاسوج،جاده سلامت تکمیل می شود.

- زریر حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به افتتاح جاده سلامت در مرکز استان گفت:  جاده تندرستی در گذشته به عنوان یک معبر عمومی مورد استفاده شهروندان قرار می گرفت، پس از دو سال پیگیری مستمر هیئت کوهنوردی استان و از مطالعه میدانی توسط مربیان و کارشناسان کوهنوردی و انجام توپوگرافی و جی پی اس مسیر و بازگشایی معبر 12 متری در شمال میدان کوهنورد و اخذ مجوز از دستگاه های دولتی مرتبط با نصب تابلوهای راهنما و سطل زباله بمنظور پیشگیری از هرگونه آلودگی زیست محیطی به عنوان جاده سلامت نام گذاری و افتتاح شد.

رییس هیئت کوهنوردی کهگیلویه وبویراحمد افزود: این جاده با هدف توسعه ورزش همگانی که باعث سلامتی و شادابی افراد جامعه می شود و با پیگیری های هیئت کوهنوردی استان به بهره برداری رسید.

حسین زاده با تاکید بر لزوم گرایش هر چه بیشتر مردم به ورزش مفرح کوهنوردی، این ورزش را ضامن سلامتی دانست و افزود: بدون تردید ورزش باعث کاهش هزینه های درمان و بیمارستان می شود و یکی از مولفه های نشاط و شادابی است،هم باعث مروت ،جوانمردی ،فتوت و روحیه پهلوانی می شود که مردم می توانند با مراجعه به هیئت کوهنوردی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هییت کوهنوردی؛ جاده سلامت یاسوج تکمیل می شود

رییس هییت کوهنوردی؛ جاده سلامت یاسوج تکمیل می شود