مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 19:252023-12-10بين الملل

عصبانیت نتانیاهو از همکاری میان روسیه و ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسراییل امروز (19 آذر) از تماس تلفنی او با «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه خبر داد؛ - بنیامین نتانیاهو در گفت و گوی تلفنی با ولادیمیر پوتین، به شدت از روابط روسیه با ایران انتقاد کرد و همکاری دو کشور را خطرناک دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسراییل امروز (19 آذر) از تماس تلفنی او با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه خبر داد؛ گفت و گویی که چندان دوستانه به نظر نمی رسید.

طبق بیانیه صادره، دو طرف در این گفتگو مسأله جنگ در غزه و شرایط کلی منطقه را مورد بررسی قرار دادند و بنیامین نتانیاهو از مواضع نمایندگان روسیه در سازمان ملل و دیگر محافل در خصوص اسراییل، انتقاد و ابراز ناامیدی کرد.

نخست وزیر اسراییل همچنین در این تماس تلفنی به شدت از همکاری میان تهران و مسکو انتقاد کرد و آن را خطرناک دانست.

نتانیاهو مدعی شد: هر کشوری که در معرض حمله تروریستی جنایتکارانه همانند آن چه برای اسراییل اتفاق افتاد، قرار می گرفت، همان کاری را می کرد که اسراییل می کند .

او البته از تلاش های روسیه برای آزادی چند تبعه روسی-اسراییلی تقدیر کرد و از پوتین نیز خواست تا به صلیب سرخ جهانی برای دیدار با اسرای نزد حماس و رساندن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت نتانیاهو از همکاری میان روسیه و ایران

عصبانیت نتانیاهو از همکاری میان روسیه و ایران