مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-04بين الملل

هیئت آمریکایی برای بررسی مرحله پس از جنگ غزه به تل آویو می رود


وبگاه عبری «واللا» امروز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد، یک هیئت آمریکایی از کاخ سفید امروز به اراضی اشغالی فلسطین سفر می کنند تا مرحله پس از جنگ غزه را بررسی کنند.

- وبگاه عبری واللا امروز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد، یک هیئت آمریکایی از کاخ سفید امروز به اراضی اشغالی فلسطین سفر می کنند تا مرحله پس از جنگ غزه را بررسی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این وبگاه اعلام کرد، مشاور امنیت ملی معاون رییس جمهوری آمریکا ریاست این هیئت را برعهده دارد و قرار است با مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و وزیر امور استراتژیک در کابینه این رژیم دیدار کند.

مسؤولان آمریکایی همچنین با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله دیدار خواهند کرد.

تلاش ها برای کاهش تنش و برقراری آتش بس در نوار غزه همزمان با از سرگیری حملات رژیم صهیونیستی به غزه پس از پایان هفت روز آتش بس شدت گرفته است.

در همین راستا، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت، با نخست وزیر قطر درباره تلاش ها برای تسهیل بازگشت ایمن همه اسرا و افزایش کمک ها به مردم غزه مذاکره کرده است.

از سوی دیگر، یک منبع دیپلماتیک در آنکارا گفت، اعضای گروه تماس ویژه درباره حل وضعیت نوار غزه هفته جاری برای مذاکره با دولت آمریکا به این کشور می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت آمریکایی برای بررسی مرحله پس از جنگ غزه به تل آویو می رود

هیئت آمریکایی برای بررسی مرحله پس از جنگ غزه به تل آویو می رود