مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-27ورزشي

کونگ فو از کرج به کشور معرفی شد


رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: حقیقتا استان البرز اساتید و پیشکسوت های بزرگی در کونگ فو دارد که وجود این اساتید آرزوی بسیاری از استان ها است.

- ایسنا/البرز رییس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: حقیقتا استان البرز اساتید و پیشکسوت های بزرگی در کونگ فو دارد که وجود این اساتید آرزوی بسیاری از استان ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا حیدری روز دوشنبه ششم آذر با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: جا دارد از زحمات سرپرست های قبلی هیئت در طول این مدت تشکر و تقدیر ویژه داشته باشم.

وی افزود: حقیقتا استان البرز اساتید و پیشکسوت های بزرگی در کونگ فو دارد که وجود این اساتید آرزوی بسیاری از استان ها است.

حیدری با بیان اینکه باید از وجود این اساتید برای منافع جامعه کونگ فو استفاده کرد؛ گفت: پیدایش کونگ فو کشور از کرج بوده و به همین دلیل توقع از کونگ فو البرز بسیار بالا است.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون با تمام توان از رشد و پیشرفت هیئت حمایت می کند، تصریح کرد: امیدواریم خانه کونگ فو در استان البرز به زودی راه اندازی شود.

در ادامه و با برگزاری انتخابات، میروکیلی با کسب 18 رأی از مجموع 19 آرای مأخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کونگ فو از کرج به کشور معرفی شد

کونگ فو از کرج به کشور معرفی شد