مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-02اقتصادي

وجود 2670 هکتار بافت فرسوده در گیلان


سرپرست راه و شهرسازی گیلان از وجود 2670 هکتار بافت فرسوده در استان خبر داد و گفت: ارائه بسته های تشویقی احیا و نوسازی بافت های فرسوده فرصتی برای توانمند سازی اقتصادی ساکنان وافزایش کیفیت زندگی شهروندان ساکن در این بافت ها است.

- ایسنا/گیلان سرپرست راه و شهرسازی گیلان از وجود 2670 هکتار بافت فرسوده در استان خبر داد و گفت: ارائه بسته های تشویقی احیا و نوسازی بافت های فرسوده فرصتی برای توانمند سازی اقتصادی ساکنان وافزایش کیفیت زندگی شهروندان ساکن در این بافت ها است.

محمدرضا فلاحتگر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قانون جهش تولید مسکن برای احیا و نوسازی بافت های فرسوده، گفت: در استان گیلان حدود 2670 هکتار بافت فرسوده داریم که در 30 شهر واقع شده است.

وی با بیان اینکه در راستای ترغیب مالکان و ساکنان و سازندگان در بافت های فرسوده پنج بسته تشویقی در نظر گرفته شده است، افزود: عبور و مرور ماشین های سواری در بافت های فرسوده به کندی صورت می گیرد و متاسفانه در زمان وقوع حوادث به ویژه آتش سوزی، امکان دسترسی خودروهای امدادی وجود ندارد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی گیلان یکی از بسته های تشویقی را ویژه پلاک های کوچک دانست و تصریح کرد: برخی از پلاک ها به دلیل کمبود زمین به حد نصاب تفکیک نرسیده و لذا قادر به دریافت پروانه ساخت و ساز نبودند، اما اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 2670 هکتار بافت فرسوده در گیلان

وجود 2670 هکتار بافت فرسوده در گیلان