مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 08:552023-11-28پزشكي

تخصیص 44 پزشک متخصص به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 44 پزشک متخصص وارد استان شده اند که در بین بیمارستانهای استان تقسیم و خدمات تخصصی خود را در شهرستان ها آغاز خواهند کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 44 پزشک متخصص وارد استان شده اند که در بین بیمارستانهای استان تقسیم و خدمات تخصصی خود را در شهرستان ها آغاز خواهند کرد.

سعید جاودان سیرت در نشست تخصیص پزشکان افزود: اگر به آمار مراجعین هم استانی به سایر استان ها نگاهی بیندازیم نیاز ضروری و اساسی به حضور متخصص و فوق تخصص احساس می شود.

وی اظهارکرد: نیاز ما به متخصصین به خصوص در رشته های مختلف زنان، حراجی، چشم پزشکی و بیهوشی محرز است لذا حضور شما متخصصین عزیز به استان را گرامی و از انتخاب این استان، صمیمانه قدردانی می کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از جمله استان هایی هستم که علیرغم پتانسیل های بسیار، در حوزه بهداشت و درمان نیازمند کار و انرژی بیشتری هستیم.

جاودان سیرت تصریح کرد: عمدتا متخصصین باید در بیمارستان ها مستقر باشند که این پزشکان در شهرستان های بویراحمد، گچساران، باشت و دهدشت مستقر و برای شهرستان بهمیی نیز تعدادی متخصص در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 44 پزشک متخصص به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

تخصیص 44 پزشک متخصص به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج