مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-10دانش

همکاری صنعتی برای توسعه باتری های نانویی عاری از فلز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت زتا انرژی (Zeta Energy) و شرکت هونتسمن ادونس متریالز (Huntsman Advanced Material) با همکاری یکدیگر موفق به توسعه باتری لیتیم- سولفور شدند، - شرکت زتا انرژی (Zeta Energy) و شرکت هونتسمن ادونس متریالز (Huntsman Advanced Material) با همکاری یکدیگر موفق به توسعه باتری لیتیم- سولفور شدند، باتری که در آن ها برای بخش جمع کننده جریان نیاز به مس و آلومینیم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت زتا انرژی (Zeta Energy) و شرکت هونتسمن ادونس متریالز (Huntsman Advanced Material) با همکاری یکدیگر موفق به توسعه باتری لیتیم- سولفور شدند، باتری که در آن ها برای بخش جمع کننده جریان نیاز به مس و آلومینیم نیست.

در نتیجه این باتری ها توان و دانسیته انرژی بیشتری دارند.

با جایگزینی فویل مس یا آلومینیومی با جمع کننده های جریان کربنی، این باتری لیتیم- سولفور می تواند چگالی انرژی را بیشتر کند.

زتا انرژی نشان داده است که باتری های بدون مس برای برنامه های خاص طراحی می شوند، اما این فناوری امکان باتری های کاملاً عاری از فلز را در آینده ارائه می دهد.

عبدال راجی، مدیر ارشد فناوری زتا انرژی گفت: در بخش آند، ما می توانیم نانولوله های کربنی را به صورت عمودی روی سطح آند قرار دهیم، بدون این که نیاز به جمع کننده جریان فلزی باشد و لیتیوم را هم بین نانولوله های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری صنعتی برای توسعه باتری های نانویی عاری از فلز

همکاری صنعتی برای توسعه باتری های نانویی عاری از فلز