مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-27سياسي

شورای عالی انقلاب فرهنگی به جای تعیین رؤسای دانشگاه به فکر گزیش وزرا باشد


نماینده ادوار مجلس و دبیر جبهه انقلاب فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی به جای تعیین رؤسای دانشگاه به فکر گزیش وزرا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایت خواه در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: توجه به شورای فرهنگ عمومی در دولت سیزدهم رشد داشته است و چندین جلسه با حضور مسوولان کشوری از جمله رییس جمهور برگزار شده که بیانگر توجه جدی به شورای فرهنگ عمومی است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به چند موضوع در مورد شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره و عنوان کرد: یکی از این موارد ضرورت ثبات سیاست های فرهنگی نطام است که با تغییر دولت ها این سیاست ها کاملا عوض می شود و این باعث شده که نتوان یک خط مشی ثابت را برای حوزه فرهنگی در پیش بگیریم که شورا باید تدبیر و چاره اندیشی کند.

وی بیان کرد: نکته دوم مردمی سازی و نقش آفرینی مردم در حوزه فرهنگی است که هم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و هم در مبانی دینی مورد توجه قرار گرفته است و اگر در سایر حوزه ها سابقه تشکل های مردمی نداشته باشیم در حوزه فرهنگی این سابقه وجود دارد و شورا باید در این زمینه سیاست هایی تدوین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی انقلاب فرهنگی به جای تعیین رؤسای دانشگاه به فکر گزیش وزرا باشد

شورای عالی انقلاب فرهنگی به جای تعیین رؤسای دانشگاه به فکر گزیش وزرا باشد