مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:352023-11-27حوادث

عوامل قتل نوجوان 14 ساله هرمزگانی کمتر از پنج ساعت دستگیر شدند


با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان عاملان قتل نوجوان 14 ساله در کمتر از پنج ساعت در استان شناسایی و طی 2 عملیات جداگانه در شهرستان های میناب و بندرعباس دستگیر شدند.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان عاملان قتل نوجوان 14 ساله در کمتر از پنج ساعت در استان شناسایی و طی 2 عملیات جداگانه در شهرستان های میناب و بندرعباس دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان امروز (ششم آذرماه)، در تشریح این خبر افزود: درپی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل نوجوانی 14 ساله بر اثر ضربات چاقو در تاریخ دوم آذرماه امسال در بندرعباس و متواری شدن قاتل یا قاتلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان با تشکیل یک تیم منسجم در کمترین زمان به محل وقوع درگیری واقع در بلوار ساحلی بندرعباس اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اظهار کرد: با تلاش ماموران و باتوجه به سرنخ های موجود یکی از عاملان درگیری شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد که متهم در بازجویی های فنی انجام شده به انجام درگیری منجر به قتل با همکاری و مشارکت سه نفر دیگر به نام های معلوم اعتراف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل قتل نوجوان 14 ساله هرمزگانی کمتر از پنج ساعت دستگیر شدند

عوامل قتل نوجوان 14 ساله هرمزگانی کمتر از پنج ساعت دستگیر شدند