مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-24سياسي

بسیج برای مردم مایه امید و برای دشمن ترس آفرین است


فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بسیج میراث بزرگ حضرت امام (ره) است که برای دشمنان ترس آفرین و برای مردم ایران مایه امید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی پیش از امروز در همایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی که در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: بسیج میراث بزرگ حضرت امام (ره) و یادگار ایشان است که برای دشمنان ترس آفرین و برای مردم ایران مایه امید است وی با اشاره به اینکه بسیج خدمتگزار مردم ایران است، گفت: بسیج است که امروز خوف و هراس در دل دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با تأکید بر این موضوع که اوج کارکرد بسیج در دفاع مقدس بوده است، افزود: زمانی که بسیج در جبهه های حق علیه باطل در کنار نیروهای مسلح حضور پیدا کرد، پیروزی های پی درپی نصیب جبهه اسلام شد.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس محل شکوفایی تفکر بسیجی بوده و امروز اگر دیده می شود بسیج مستضعفین در پیرامون منطقه شکل گرفته، درواقع برگرفته از تفکر بسیج انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ابراز داشت: بسیجی بَنا به فرمایش مقام معظم رهبری تمام وجودش را وقف قرآن و اسلام کرده و عاشق ولایت، کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج برای مردم مایه امید و برای دشمن ترس آفرین است

بسیج برای مردم مایه امید و برای دشمن ترس آفرین است