مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-04اقتصادي

افزایش پروازهای عتبات از امروز


پس از افزایش هزینه بلیت پرواز عتبات به دلیل اعمال محدودیت در فرودگاه نجف، از امروز 13 آذر با رفع این محدودیت ها تعداد پروازها به عراق افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، پس از توقف پروازهای سنگین در فرودگاه نجف، بلیت پروازهای عتبات گران شد و از طرفی هم تعداد پروازها به عراق به ویژه فرودگاه نجف کاهش یافت.

انجام 11 پرواز به عراق در یک روز اما حالا پس از حدود یک ماه از اعمال محدودیت در فرودگاه نجف، همه پروازهای سنگین و سبک امکان فعالیت در این فرودگاه را دارند.

بر همین اساس، تعداد پروازها به عراق از امروز 13 آذر افزایش یافته است و فقط از فرودگاه امام خمینی (ره) 11 پرواز شامل 8 پرواز به نجف و 3 پرواز به بغداد صورت می گیرد.

  محدودیت فعالیت هواپیماهای سنگین در فرودگاه نجف لغو شد فرودگاه نجف ماه گذشته 2 روز تعطیل شد و همه پروازهای این فرودگاه لغو شدند.

پس از آن اما مسوولان فرودگاه نجف فقط به پروازهای سبک اجازه فعالیت دادند و زائران تا یک هفته از طریق فرودگاه بغداد به عراق اعزام می شدند.

با این وجود اکنون فعالیت فرودگاه نجف به حالت عادی بازگشته و هزینه بلیت پروازهای عتبات هم تا حدودی نسبت به قبل تعدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازهای عتبات از امروز

افزایش پروازهای عتبات از امروز