مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-04سياسي

بیش از 13 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد


سرپرست اداره امور اراضی جهاد کشاورزی نیشابور از آزادسازی 13920 متر مربع از اراضی کشاورزی در رزمایش سراسری حفاظت اراضی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست اداره امور اراضی جهاد کشاورزی نیشابور از آزادسازی 13920 متر مربع از اراضی کشاورزی در رزمایش سراسری حفاظت اراضی در این شهرستان خبر داد.

شهاب جهانداری 13 آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رزمایش سراسری حفاظت اراضی کشاورزی همزمان با سراسر کشور با قلع و قمع 17 مورد دیوارکشی و بنا طبق قانون ماده 10 تبصره 2 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در نیشابور انجام شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش با حضور یگان های حافظ حقوق بیت المال و اداره امور اراضی و در معیت نیروهای انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: در این رزمایش 16 مورد دیوارکشی غیرمجاز به طول 1820 متر و یک مورد بنا به مساحت 160 مترمربع به همت نیروی انتظامی و یگان های حفاظت انفال در محدوده جاده باغرود قلع و قمع شد.

این مقام مسئول از شهروندان و بهره برداران بخش کشاورزی خواست از انجام هرگونه تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغی پرهیز کنند تا دچار ضرر و زیان نشوند.

وی ضمن تأکید به قانون مدار بودن بهره برداران بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: گشت های یگان حفاظت به طور مداوم حتی در ایام تعطیل، اراضی کشاورزی را رصد می کنند و بدون هیچ اغماضی طبق ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 13 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد

بیش از 13 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد