مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:002023-11-28اقتصادي

همکاری شهرداری تبریز و شرکت گاز آذربایجان شرقی در جهت کاهش مصرف انرژی


شهردار تبریز از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری با شرکت گاز آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این تفاهم نامه با هدف استفاده از ظرفیت طرفین برای توسعه آموزش های شهروندی و مدیریت بهینه مصرف گاز و کاهش حوادث ناشی از عدم رعایت اصول ایمنی منعقد شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری با شرکت گاز آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این تفاهم نامه با هدف استفاده از ظرفیت طرفین برای توسعه آموزش های شهروندی و مدیریت بهینه مصرف گاز و کاهش حوادث ناشی از عدم رعایت اصول ایمنی منعقد شده است.

یعقوب هوشیار در جلسه امضای تفاهم نامه مشترک بین شهرداری تبریز و شرکت گاز استان اظهار کرد: شهرداری تعامل و همکاری خوبی با شرکت گاز آذربایجان شرقی دارد و برای تعمیق و تقویت این تعاملات تفاهم نامه مشترکی بین این دو مجموعه منعقد شد.

وی هدف این تفاهم نامه را استفاده از ظرفیت های طرفین برای توسعه آموزش های شهروندی برای کاهش حوادث ناگوار ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی گاز طبیعی و مدیریت بهینه مصرف خواند و گفت: این تفاهم نامه در محورهای همکاری من جمله تولید محتواهای چند رسانه ای، تبلیغات محیطی، استفاده از اماکن و فضاهای فرهنگی شهرداری، بهره مندی از ظرفیت برنامه تلویزیونی شهرداری برای آموزش شهروندی، استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شهرداری تبریز و شرکت گاز آذربایجان شرقی در جهت کاهش مصرف انرژی

همکاری شهرداری تبریز و شرکت گاز آذربایجان شرقی در جهت کاهش مصرف انرژی