مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-08سياسي

امیر سیاری: شهید کشوری در هوانیروز تا آخرین قطره خون جنگید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره خلبان شهید احمد کشوری در سیمرغ با بیان اینکه هوا نیروز بزرگترین ناوگان غرب آسیا را دارد اظهار داشت: - معاون هماهنگ کننده ارتش شهید کشوری را قهرمان نمونه هوانیروز ارتش دانست و و گفت: شهید کشوری همواره در دفاع مقدس افتخارآفرینی کرد و شهید کشوری در هوانیروز تا آخرین قطره خون جنگید.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره خلبان شهید احمد کشوری در سیمرغ با بیان اینکه هوا نیروز بزرگترین ناوگان غرب آسیا را دارد اظهار داشت: با وقوع انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی استکبار و آمریکا در منطقه از بین رفت.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: با وقوع انقلاب اسلامی به منافع آمریکا در منطقه آسیب زده شد و انقلاب اسلامی توانست هیمنه پوشالی استکبار جهانی را از بین ببرد.

وی اظهار کرد: ترور شخصیت ها و مردم عادی و تلاش در راه اندازی اختلافات قومی و مذهبی از تلاش های دشمن برای نفوذ به بدنه انقلاب بوده است.

امیر سیاری جنگ تحمیلی هشت ساله دفاع مقدس را یک جنگ جهانی دانست و گفت: در 8 سال دفاع مقدس کشور های مختلف بلوک غرب و شرق دخالت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سیاری: شهید کشوری در هوانیروز تا آخرین قطره خون جنگید

امیر سیاری: شهید کشوری در هوانیروز تا آخرین قطره خون جنگید