مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-30اقتصادي

برنامه ریزی برای صادرات محصولات کهگیلویه و بویراحمد به کشورهای همسایه


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محصولات استان می توانند به بازار کشورهای همسایه از جمله عمان و قطر صادر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده  در دیدار با رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با تاکید بر ارتباط استان با کشورهای حوزه خلیج فارس گفت: ارتباط با هر کدام از کشورهای حوزه خلیج فارس می تواند منجر به پیشرفت و توسعه استان شود و نباید از ظرفیت این کشورهای برای ایجاد ارتباط و افزایش صادرات محصولات غافل شویم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: عمان یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که ارتباط خوبی با جمهوری اسلامی ایران دارد و فرصت خوبی است تا محصولات استان به بازار این کشور صادر شود.

وی بیان کرد: استان مناظر بکر و زیبایی برای جذب گردشگر دارد که زمینه حضور گردشگران کشورهای عربی به خصوص عمان به استان فراهم شود تا گردشگری استان رشد و توسعه یابد.

احمدزاده با اشاره به اینکه زمستان استان و دامنه دنا نیز هم می تواند گردشگرپذیر باشد، گفت: استان های غربی در تلاش برای ایجاد ارتباط با همسایگان خارجی هستند و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نباید از این ظرفیت غافل شود.

استاندار ادامه داد: به جزء عمان، کشور قطر نیز ارتباط خوبی با جمهوری اسلامی ایران دارد و از بازار این کشور برای صادرات محصولات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای صادرات محصولات کهگیلویه و بویراحمد به کشورهای همسایه

برنامه ریزی برای صادرات محصولات کهگیلویه و بویراحمد به کشورهای همسایه