مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-18سياسي

بازگشت 35 داوطلب شبهه دار کنکور به دانشگاه/ رییس سازمان سنجش استعفاء کرد


موضوع بازگشت به تحصیل 35 داوطلب شبهه دار کنکور به دانشگاه با رای دیوان عدالت اداری با واکنش رییس سازمان سنجش همراه شد.

- موضوع بازگشت به تحصیل 35 داوطلب شبهه دار کنکور به دانشگاه با رای دیوان عدالت اداری با واکنش رییس سازمان سنجش همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور در ارتباط با داوطلبان شبه دار کنکور از سال 85 تا 1400 به نحوی بوده که این افراد را یکبار دیگر مورد ارزیابی قرار داده است.

اگرچه افرادی که به عنوان داوطلبان شبهه دار شناخته می شدند مورد ارزیابی مجدد قرار می گرفتند اما تا زمان اعلام نتایج آزمون مجدد می توانستند در کلاس های درس دانشگاه حاضر شوند؛ به عبارت دیگر تا زمان تعیین تکلیف آزمون مجدد به عنوان دانشجو شناخته می شدند.

گروهی از داوطلبان کنکور سال های 98، 99 و 1400 که از سوی سازمان سنجش کشور به عنوان داوطلبان شبهه دار معرفی شدند و موفق به کسب نمره قبولی نشدند به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی طرح شکایت کردند.

پس از انجام اقدامات لازم، شکایت این گروه از داوطلبان منجر به صدور استفساریه ای شد؛ بر اساس این استفساریه، قانون رسیدگی به تخلفات کنکور شامل دانشجویان نمی شود.

دیوان عدالت اداری در ارتباط با 35 داوطلب که در آزمون مجدد موفق به حداقل نمره قابل قبول نشده اند رای بازگشت به دانشگاه را صادر کرده و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 35 داوطلب شبهه دار کنکور به دانشگاه/ رییس سازمان سنجش استعفاء کرد

بازگشت 35 داوطلب شبهه دار کنکور به دانشگاه/ رییس سازمان سنجش استعفاء کرد