مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 07:502023-12-12ورزشي

اعتقاد ورزشکار ایرانی به معنویات ضربه مهلکی به دشمنان نظام اسلامی می زند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اعتقاد ورزشکار ایرانی به معنویات ضربه مهلکی به شیاطین و دشمنان نظام اسلامی وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با جامعه ورزش این استان اظهار داشت: تلاش جامعه ورزش قابل ستایش و مهم به شمار می رود و اگر نیت آلهی به آن آمیخته شود در نزد خداوند عبادت محسوب می شود.

وی افزود: توصیه های دین اسلام برای ورزش کردن و برخی ورزش های خاص در صدر اسلام چون تیراندازی و سوارکاری مطرح بوده و توصیه های زیادی برای یادگیری آنها شده است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت علم و آمادگی جسمانی در نزد خداوند اظهار کرد: تمام ائمه اطهار چون امیرالمومنین، امام حسن، امام حسین و سایر ائمه اطهار افراد قدرتمندی بوده که به نیروی بدنی توجه داشتند و این مورد از اهمیت ویژه ای در بین آنان برخوردار بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: مقام معظم رهبری ورزش را برای افراد معمولی لازم و برای سنین بالا واجب دانسته اند و خود ایشان ورزش هایی چون پیاده روی و کوهنوردی را همچنان انجام می دهند و آن را برای سلامتی و داشتن روحیه مناسب با اهمیت می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد ورزشکار ایرانی به معنویات ضربه مهلکی به دشمنان نظام اسلامی می زند

اعتقاد ورزشکار ایرانی به معنویات ضربه مهلکی به دشمنان نظام اسلامی می زند