مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 22:052023-11-22سياسي

تلاش برای استخدام 10 هزار نفر در شوراهای حل اختلاف کشور


معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف گفت: در زمینه استخدام همکاران شوراهای حل اختلاف نهایت تلاش را داریم 10 هزار نفر سهمیه ای که گرفته ایم از شوراها جذب شوند زیرا هدف این قانون، - ایسنا/کرمان معاون قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف گفت: در زمینه استخدام همکاران شوراهای حل اختلاف نهایت تلاش را داریم 10 هزار نفر سهمیه ای که گرفته ایم از شوراها جذب شوند زیرا هدف این قانون، اعضای شوراها بود و اولویت ها باید به گونه ای تنظیم شود که بیشتر سهمیه مربوط به شوراها بوده و حق آنها ضایع نشود.

حجت الاسلام هادی صادقی شامگاه اول آذرماه در مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان با گرامیداشت یاد شهدای غزه ابراز امیدواری کرد دشمن به زودی از بین برود و ما نیز بتوانیم وظیفه خود را در این برهه مهم انجام بدهیم.

وی تصریح کرد: باید قدر فرصت ها را دانسته و در سنگر خدمت و پیشبرد اهداف حامعه اسلامی و تمدن اسلامی سهیم باشیم و به خوبی با مجاهدت و نیت جهادی کار کنیم.

صادقی با اشاره به اهمیت شغل قضاوت بیان کرد: قاضی نباید به عنوان شغل به این منصب بنگرد، قضاوت شان انبیا و سنگر مهمی است و باید از حرمت این مسند مراقبت و دفاع کنیم و نگاه ما مجاهدت علیه ظلم و حق کشی باشد، نه بستن پرونده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای استخدام 10 هزار نفر در شوراهای حل اختلاف کشور

تلاش برای استخدام 10 هزار نفر در شوراهای حل اختلاف کشور