مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-02اجتماعي

زنگ «هفته پژوهش» در مدارس همدان نواخته شد


زنگ هفته پژوهش استان همدان صبح امروز -شنبه 11 آذر- با حضور دبیر ستاد هفته پژوهش، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان و سایر اعضای ستاد هفته پژوهش در دبیرستان دخترانه شهید کورکچی همدان به صدا درآمد.

- ایسنا/همدان زنگ هفته پژوهش استان همدان صبح امروز -شنبه 11 آذر- با حضور دبیر ستاد هفته پژوهش، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان و سایر اعضای ستاد هفته پژوهش در دبیرستان دخترانه شهید کورکچی همدان به صدا درآمد.

دبیر ستاد هفته پژوهش با تأکید بر اینکه باید بتوانیم مرزهای دانش را بشکنیم، گفت: دانشگاه های ما باید موضوعاتی را برای پژوهشگران هدف قرار دهند که به مرجعیت علمی و حل مشکلات کشور ختم شود.

دکتر حسین رضوان در آیین افتتاحیه هفته پژوهش استان همدان، با طرح این سوال که جایگاه پژوهش نسبت به سایر مسائل کجاست؟ اظهار کرد: چرا باید پژوهش کنیم؟ آیا پژوهش آنقدر اهمیت دارد که در تقویم یک هفته به نام و برای این موضوع اختصاص داده شود؟ وی با بیان اینکه ما ملتی هستیم که در 300 سال گذشته سیر نزولی قهقرایی را طی کردیم، تصریح کرد: بعد از دوران زندیه، در دوران قاجار و پهلوی دقیقاً زمانی که دنیا سیر صعودی داشت ما سیر قهقرایی طی کردیم.

رضوان به ثمرات پژوهش اشاره کرد و افزود: پژوهش دو ثمره را به بار می آورد به طوریکه کشوری که بتواند تحقیق و پژوهشگران موفقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ «هفته پژوهش» در مدارس همدان نواخته شد

زنگ «هفته پژوهش» در مدارس همدان نواخته شد