مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:152023-11-27اقتصادي

اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور – سبزوار


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور از اجرای عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور_ سبزوار به طول 6 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 24 میلیارد تومان خبر داد .

- مجید مفیدی فر در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: بر اساس قراردادهای منعقد شده برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی، محورهای روستایی آبقو ، نوبهار و دهنو لگزی به طول 4 کیلومتر و با اعتباری بالغ به 8 میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسید .

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور افزود: همچنین بهسازی و عملیات خاکی در محورهای روستایی قاسمیه، کلاته حسن آباد، برمهان، خایسک، فهنه، بار، بجنو، حسن آباد، عنبرکه و پاباز در حال اجرا است و در ادامه بهسازی محورهای روستاهای دزق، بزق، فاضل آباد و چهارگوشلی شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای روکش آسفالت سرد در محورهای روستایی به طول 10 کیلومتر و هزینه بالغ بر 15 میلیارد تومان انجام شده است، تشریح کرد: بهسازی و آسفالت سرد در محورهای روستایی به طول 5 کیلومتر و هزینه بالغ بر 7 میلیارد تومان، ایمن سازی 5 تقاطع فرعی به اصلی با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان و نیز آشکارسازی 22 مورد دوربرگردان و تقاطع ها در جاده اصلی با اعتبار بالغ بر 110میلیون تومان از دیگر اقدامات اجرا شده در راهداری نیشاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور – سبزوار

اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور – سبزوار