مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-11اقتصادي

خرید تجهیزات استراتژیک بندری برای طرح توسعه بزرگ ترین بندر تجاری ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین عباس نژاد با بیان این که بندر شهید رجایی بندری است که ریل پایه است و ریل در مناطق عملیاتی و برخی اسکله ها کشیده شده است، - مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از خرید 12 دستگاه استراتژیک گنتری کرین برای توسعه بندر شهید رجایی خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین عباس نژاد با بیان این که بندر شهید رجایی بندری است که ریل پایه است و ریل در مناطق عملیاتی و برخی اسکله ها کشیده شده است، اظهار کرد: هماهنگی و همکاری سایر زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی برای تحقق اهداف توسعه دریامحور وجود دارد.

وی با تاکید بر این که توسعه باید به صورت همگن باشد، افزود: اگر در بخشی حمل ونقل دریایی توسعه به شدت در جال پیگیری است باید در کنار این اقدامات سایر مد های حمل ونقل توسعه یابد.

وی با یادآوری این که دولت توسعه را شروع کرده است، افزود: بخش ریلی مقداری در حال تقویت است و اگر سهم بار ریلی از حمل ونقل افزایش یابد شاهد تحول ترانزیت و تخلیه و بارگیری از بابت خروج کالا خواهیم بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از خرید تجهیزات استراتژیک برای بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: در زمان حاضر ظرفیت عملیات کانتینری بندر شهید رجایی 6 میلیون TEU است که از حدود 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تجهیزات استراتژیک بندری برای طرح توسعه بزرگ ترین بندر تجاری ایران

خرید تجهیزات استراتژیک بندری برای طرح توسعه بزرگ ترین بندر تجاری ایران