مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-29اجتماعي

نهادینه سازی « فرهنگ تعاون » در بین دانش آموزان شهرستان هامون


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون گفت: دانش آموزان این شهرستان در قالب برگزاری تورهای ترویجی، با « فرهنگ تعاون » و مزیت های تعاونی آشنا می شوند.

- نهادینه سازی فرهنگ تعاون در بین دانش آموزان شهرستان هامون ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون گفت: دانش آموزان این شهرستان در قالب برگزاری تورهای ترویجی، با فرهنگ تعاون و مزیت های تعاونی آشنا می شوند.

شهرام هراتی کبیر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس هامون، 40 نفر از دانش آموزان هنرستان حاجی زاده این شهرستان از مرکز نوآوری تعاون و شرکت های تعاونی مستقر در مرکز رشد دانشگاه زابل بازدید کردند.

وی افزود: زمینه سازی برای توسعه و نهادینه سازی فرهنگ تعاون در بین دانش آموزان، کمک به شکوفایی خلاقیت دانش آموزان، افزایش توانایی و مسئولیت پذیری آنان، تقویت روحیه کارآفرینی و افزایش مهارت دانش آموزان و تقویت فرهنگ کار و تلاش، از جمله اهداف برگزاری تورهای ترویجی است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون تشکیل تعاونی های دانش آموزی در سطح مدارس شهرستان را از برنامه های مهم پیش رو بیان کرد و ادامه داد: تعاونی های دانش آموزی نقش مؤثری در ارتقای فرهنگ کار گروهی و افزایش مهارت آینده سازان کشور دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه سازی « فرهنگ تعاون » در بین دانش آموزان شهرستان هامون

نهادینه سازی « فرهنگ تعاون » در بین دانش آموزان شهرستان هامون