مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:552023-11-24سياسي

امام جمعه سمنان: مقاومت مردم غزه رژیم صهیونیستی را مجبور به آتش بس کرد


تاب آوری و مقاومت مردم غزه و فلسطین سبب پذیرش شرایط حماس شد و رژیم صهیونیستی را مجبور به آتش بس کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سیاسی عبادی این هفته سمنان اظهار کرد: تاب آوری و مقاومت مردم غزه و فلسطین سبب پذیرش شرایط حماس شد.

وی اضافه کرد: مردم مظلوم غزه با وجود جنگ و خونریزی، موشک باران، کمبود دارو و امکانات، داغ از دست دادن عزیزانشان، آوارگی و گرسنگی مقاومت کردند و فقط عده کمی از غزه خارج شدند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مقاومت و تاب آوری ترکیبی درس بزرگ مقاومت مردم غزه است، گفت: کسانی که در میدان وحدت داشته باشند، هیچ فناوری مدرن و یا سلاح پیشرفته ای نمی تواند جلودارشان باشد.

مطیعی تأکید کرد: حزب الله و اهل مقاومت در کشورهای مختلف اسلامی و مردم فلسطین بسیجی هستند؛ چون در مسیر اسلام حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در این مدت جنایات زیادی را مرتکب شده است، افزود: صهیونیست ها مجبور شدند با شرایطی که حماس و مجاهدان فلسطینی تعیین کردند، برای آتش بس موافقت کنند.

امام جمعه سمنان بیان کرد: باید به حال کشورهایی که با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند، تأسف خورد؛ در حالی که بنا بر گزارش های نهادهای بین المللی، 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: مقاومت مردم غزه رژیم صهیونیستی را مجبور به آتش بس کرد

امام جمعه سمنان: مقاومت مردم غزه رژیم صهیونیستی را مجبور به آتش بس کرد