مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-13اجتماعي

آموزش در سطح مدارس، مهم ترین اولویت مبارزه با مواد مخدر است


به گفته رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، آموزش و پرورش بالاترین سطح انتقال مفاهیم آموزشی را به دانش آموزان دارد، بر همین اساس انتظار می رود که مدیران و دانش آموزان از کلاس های آموزشی مبارزه با مواد مخدر استقبال داشته باشند.

- ایسنا/کردستان به گفته رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، آموزش و پرورش بالاترین سطح انتقال مفاهیم آموزشی را به دانش آموزان دارد، بر همین اساس انتظار می رود که مدیران و دانش آموزان از کلاس های آموزشی مبارزه با مواد مخدر استقبال داشته باشند.

سرهنگ سیروس یاوری، امروز چهارشنبه (22 آذرماه) در بازدید از خبرگزاری ایسنا، مسئله آموزش در سطح مدارس را مهم ترین دغدغه حوزه مبارزه با موادخدر در استان کردستان ذکر و اظهار کرد: آموزش در سطح مدارس و آگاه کردن مردم از آسیب های اجتماعی بر کاهش گرایش به مصرف مواد مخدر تاثیر بسزایی دارد.

وی، با تاکید بر این که موضوع حفاظت و آموزش در هر زمینه ای باید در اولویت قرار گیرد، افزود: مسئله شناسایی و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در مدارس به صورت جدی و ماهیانه پیگیری می شود و حتی افراد سیار و موتورسواران اطراف مدارس هم شناسایی و دستگیر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش در سطح مدارس، مهم ترین اولویت مبارزه با مواد مخدر است

آموزش در سطح مدارس، مهم ترین اولویت مبارزه با مواد مخدر است