مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-27اقتصادي

4000 هکتار از باغات استان قزوین شناسنامه دار شدند


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: درحال حاضر بیش از 4 هزار هکتار از باغات این استان شناسنامه دار شده اند که این طرح ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/قزوین معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: درحال حاضر بیش از 4 هزار هکتار از باغات این استان شناسنامه دار شده اند که این طرح ادامه خواهد داشت.

علی راه انجام درخصوص شناسنامه دار شدن 4000 هکتار از باغات قزوین اظهار کرد: این طرح در سطح کلیه شهرستان های تابعه اجرا و عملیاتی می شود که شهرستان های قزوین و تاکستان در این طرح پیشرو بوده اند.

وی بیان کرد: این طرح با توجه به فراهم شدن زمینه استقرار جدید نظام صنفی کشاورزی و تشکیل اتحادیه های صنفی کشاورزی در اتاق اصناف کشاورزی شهرستان های تابعه و همچنین بهره مندی از ظرفیت طرح نظام صنفی کشاورزی در امر ساماندهی و هویت بخشی کلیه تولیدکنندگان و بهره برداران بخش جهت تکمیل داده های آماری صدور شناسنامه اراضی باغات در استان اجرا می شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: این طرح با هدف شناسایی باغات استان و تولیدکنندگان حوزه باغبانی برای ساماندهی و پایش مبادی تولید محصولات باغبانی و استانداردسازی تولیدات باغبانی به ویژه در حوزه صادرات برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 هکتار از باغات استان قزوین شناسنامه دار شدند

4000 هکتار از باغات استان قزوین شناسنامه دار شدند