مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 23:102023-11-27سياسي

ناوهواپیمابر آمریکا پس از پاسخ به تمام سوالات نیرو های سپاه وارد خلیج فارس شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امشب در گفت و گویی رسانه ای با تبریک روز نیروی دریایی ارتش، - سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ناو هواپیمابر آمریکا دیروز پس از پاسخ فارسی به تمام سوالات نیرو های جمهوری اسلامی از تنگه هرمز وارد خلیج فارس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امشب در گفت و گویی رسانه ای با تبریک روز نیروی دریایی ارتش، گفت: همرزمان عزیزم در نیروی دریایی ارتش شب و روز در تلاش برای امنیت کشورمان هستند و این روز را به همه این دلاوران تبریک می گویم.

 وی در بیان حضور اخیر ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس عنوان داشت: همین دیروز که ناو هواپیمابر آن ها وارد خلیج فارس شد به تمامی سوالات ما به محض وارد شدن، پاسخ دادند و حجمی از قایق ها را در جلوی خودشان دیدند سریعا به سمت جنوب خلیج فارس رفتند و در آب های جنوبی خلیج فارس و در آب های کشور های همسایه تردد کردند.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه با تصریح بر این که آن ها حتی در نزدیکی سکو های فلات قاره ما هم نیستند و در آب های کشور های جنوب خلیج فارس استقرار دارند و تماما به گفتمانی که رزمندگان ما با آن ها در منطقه دارند، جواب می دهند و هر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوهواپیمابر آمریکا پس از پاسخ به تمام سوالات نیرو های سپاه وارد خلیج فارس شد

ناوهواپیمابر آمریکا پس از پاسخ به تمام سوالات نیرو های سپاه وارد خلیج فارس شد