مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-05اقتصادي

بدهی 30 همتی صنعت برق به زودی تسویه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در راستای ماده 6 قانون حمایت از صنعت برق و پرداخت مابه التفاوت قیمت تمام شده و تکلیفی برق، دولت با پیشنهاد وزارت نیرو لایحه دو فوریتی تخصیص 30 هزار میلیارد تومان اوراق مالی را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد که دو .

- سخنگوی صنعت برق اعلام کرد: 30 هزار میلیارد تومان از مطالبات تولیدکنندگان و پیمانکاران صنعت برق با استفاده از اوراق مالی اسلامی و اسناد خزانه لایحه مذکور به زودی تسویه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در راستای ماده 6 قانون حمایت از صنعت برق و پرداخت مابه التفاوت قیمت تمام شده و تکلیفی برق، دولت با پیشنهاد وزارت نیرو لایحه دو فوریتی تخصیص 30 هزار میلیارد تومان اوراق مالی را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد که دو فوریت طرح مذکور در جلسه روز دوشنبه 13 آذر ماه مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه لایحه مذکور در قالب الحاق یک بند به تبصره (5) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور تهیه و ارسال شده است، افزود: 30 هزار میلیارد تومان از مطالبات تولیدکنندگان و پیمانکاران صنعت برق با استفاده از اوراق مالی اسلامی و اسناد خزانه لایحه مذکور به زودی تسویه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 30 همتی صنعت برق به زودی تسویه می شود

بدهی 30 همتی صنعت برق به زودی تسویه می شود