مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-22سياسي

کتابخانه شهید نجاریان بابل، پایگاه فعالیت های فرهنگی است


کتابخانه شهید نجاریان بابل با اقدامات فرهنگی، اجتماعی با برگزاری کارگاه های مختلف در حوزه کسب و کار، ادبیات، روانشناسی، شعر، نویسندگی وعلمی پایگاه فرهنگی ادبی شهرستان بابل بوده که خلاءهای موجود را پر کرده است.

- ایسنا/مازندران کتابخانه شهید نجاریان بابل با اقدامات فرهنگی، اجتماعی با برگزاری کارگاه های مختلف در حوزه کسب و کار، ادبیات، روانشناسی، شعر، نویسندگی وعلمی پایگاه فرهنگی ادبی شهرستان بابل بوده که خلاءهای موجود را پر کرده است.

رییس کتابخانه عمومی شهرستان بابل در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه 12 کتابخانه شهر زیر پوشش نهاد کتابخانه های عمومی کشور هستند، اظهار کرد: از این 12 کتابخانه هشت کتابخانه شهری و چهار کتابخانه روستای است که برای این 12 کتابخانه 48 پرسنل مشغول ارائه خدمات هستند.

علیرضا اوشیب نتاج افزود: پنج کتابخانه در شهرستان بابل به صورت مشارکتی فعالیت می کنند که شامل کتابخانه امامزاده یحیی، امام خمینی، شهیدآباد، دلاورکلا و شهید بهشتی است که مدیریت، حقوق و مزایا با خود آنها بوده و تنها در تامین بخشی از منابع به آنها کمک می کنیم.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بابل تصریح کرد: برای نخستین بار در سال گذشته شهرستان بابل در جشنواره روستاها و عشایر کتاب که توسط وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه شهید نجاریان بابل، پایگاه فعالیت های فرهنگی است

کتابخانه شهید نجاریان بابل، پایگاه فعالیت های فرهنگی است