مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-10اجتماعي

آغاز طرح زمستانی پلیس در گیلان با 58 تیم گشت


فرمانده انتظامی گیلان از آغاز طرح زمستانی پلیس خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 58 تیم گشت در قالب 344 نفر نیروی پلیس به مردم خدمت رسانی می کنند.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از آغاز طرح زمستانی پلیس خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 58 تیم گشت در قالب 344 نفر نیروی پلیس به مردم خدمت رسانی می کنند.

سردار عزیزاله ملکی در حاشیه آغاز رزمایش زمستانی پلیس که در ستاد انتظامی استان و با حضور دستگاه های امدادرسان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح با هدف تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، کنترل ایمنی معابر در زمان تغییرات جوی، مدیریت ترافیک در زمان وقوع بحران و جلوگیری از انسداد معابر، مدیریت ترافیک و واپایش تخلفات رانندگی با هدف کاهش جان باختگان ترافیکی، هم افزایی منابع انسانی و تجهیزاتی درون و برون سازمانی برای افزایش توان عملیاتی پلیس، تعامل و هماهنگی با استان های مجاور برای اعمال مدیریت واحد در مواقع اضطراری و شرایط ویژه جوی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه پلیس و دیگر نیروهای خدمات رسان در طول سال ماموریت های فراوانی را به انجام می رسانند، تصریح کرد: این طرح نیز با مشارکت استانداری، فرماندهی انتظامی استان، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو و سایر دستگاه های مرتبط برگزار خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانی پلیس در گیلان با 58 تیم گشت

آغاز طرح زمستانی پلیس در گیلان با 58 تیم گشت