مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-10فرهنگي

شرکت بیش از 1800 نفر در جشنواره قصه گویی چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 836 نفر از سراسر استان در جشنواره قصه گویی شرکت کردند که از این تعداد آثار 390 نفر به دبیرخانه استانی ارسال و در پایان 15 اثر توسط داوران برگزیده شد.

- حجت الله آسمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: یک هزار و 836 نفر از سراسر چهارمحال و بختیاری در جشنواره قصه گویی شرکت کردند که از این تعداد آثار 390 نفر به دبیرخانه استانی ارسال و در پایان 15 اثر توسط داوران برگزیده شد.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مرحله استانی جشنواره قصه گویی از 20 تا 22 آبان ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان در چهارمحال و بختیاری برگزار شد که 15 نفر به عنوان برگزیده از سوی داوران کشوری انتخاب شدند.

وی افزود: بیشترین شرکت کنندگان در جشنواره قصه گویی، بخش آزاد بود که کودکان، نوجوانان، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در این جشنواره داوطلب بودند.

آسمند با اشاره به موضوع های متنوع جشنواره قصه گویی، یادآور شد: قصه گویی مدرن و کلاسیک، آیین های سنتی، کودکان غزه، سردار سلیمانی از جمله بخش های قصه گویی در این جشنواره بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 1800 نفر در جشنواره قصه گویی چهارمحال و بختیاری

شرکت بیش از 1800 نفر در جشنواره قصه گویی چهارمحال و بختیاری