مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-12سياسي

جزییات تشییع و تدفین شهدای گمنام در کرمانشاه


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، جزییات مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس را تشریح کرد.

- سردار بهروز خوشبخت، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: اکنون استان کرمانشاه میزبان شهدایی است که سربلندی امروز ایران اسلامی در جهان را مرهون ایثار و فداکاری این عزیزان است.

وی افزود: شب گذشته استقبال باشکوهی از هفت شهید گلگون کفن با شعار خوش آمدی قهرمان با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران و مسوولان صورت گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: 2 تن از این شهدای والامقام در سن 16 سالگی در مناطق عملیاتی فکه و مجنون به درجه رفیع شهادت رسیدند و 2 تن دیگر از این شهدای خوشنام در سن 22 سالگی در سومار و گیلانغرب و شهیدهای 17، 20 و 27 ساله در منطقه های عملیاتی چنگوله، سومار و فاو به شهادت نائل آمدند.

وی خاطرنشان کرد: در روز 25 آذر شب وداع با شهدای گمنام در حسینیه حضرت معصومه (س) واقع در بلوار طاق بستان  شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

خوشبخت با بیان اینکه در 26 آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و تشییع 280 شهید گمنام در سراسر کشور برگزار می شود، گفت: مراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تشییع و تدفین شهدای گمنام در کرمانشاه

جزییات تشییع و تدفین شهدای گمنام در کرمانشاه