مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-10سياسي

افتتاح نمایشگاه و جشنواره دانشجویی مهارت در سمنان


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از برگزاری جشنواره استانی مهارت با حضور دانشجویان دانشکده های فنی و حرفه ای و کشاورزی استان خبر داد.

- علیرضا عزالدین امروز (یکشنبه، 19 آذر ماه) در افتتاحیه جشنواره استانی مهارت (رزاق) در فرهنگسرای کومش سمنان، با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان بزرگ ترین سازه مهارتی کشور با رویکرد تصمیم گیری درست، تفکر راهبردی و اشتغال مهارتی مشغول ارائه خدمت به دانشجویان است، اظهار کرد: این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه با رویکردهای اقتصادی شناخته می شود.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان این دانشگاه در دوران تحصیل شایستگی ها و توانمندی هایی را به دست می آورند که پس از فارغ التحصیلی برای آنها یک سرمایه ارزشمند و تعهدآفرین است، ادامه داد: برگزاری جشنواره استانی مهارت (رزاق) با هدف بیان ظرفیت ها و توانایی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می شود.

در ادامه، محمود قدرتی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان با بیان اینکه باید دانشجویان به سمت دانش بیان حرکت کنند، افزود: باید کسب وکارهای جدید با نیازهای این نسل متناسب باشد.

وی با تأکید براینکه باید بین دانشگاه، نظام سیاسی و اداری و صنعت ارتباط وجود داشته باشد، ادامه داد: کسب وکاری که ایجاد می شود از منابع جامعه است، پس باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه و جشنواره دانشجویی مهارت در سمنان

افتتاح نمایشگاه و جشنواره دانشجویی مهارت در سمنان