مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 00:402023-11-21اقتصادي

ثبات قیمت مواد اولیه صنعت کفش را پیگیری می کنیم


افزایش های بی رویه قیمت مواد اولیه صنعت کفش مورد تایید وزارت صمت نیست، بورس کالا و مجموعه های نظارتی باید اقدامات خود را انجام دهند تا واحدی نباشد که با عرضه کمتر بخواهد هزینه را برای تولیدکننده افزایش دهد چراکه صنعت کفش از نظر تولید .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدمهدی برادران در افتتاحیه نخستین نمایشگاه تخصصی مواد اولیه، ماشین آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش ایران_قم که در محل نمایشگاه بین المللی استان قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: صنعت کفش جدا از موضوع اشتغال زایی، از صنایعی است که بیشترین عمق تولید داخلی را دارد و تولید مواد اولیه داخلی این صنعت به بیش از 80 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی مواد اولیه، ماشین آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش ایران_قم با هدف کاهش نیازها برای واردات مواد اولیه برپا شده است، عنوان کرد: بیش از سه هزار مواد اولیه و ماشین آلات در فرآیند تولید کفش مؤثر هستند که در گذشته برای تامین بیشتر این مواد وابسته بودیم به عنوان نمونه در 33 سال گذشته ما وارد کننده پلی یورتان بودیم اما اکنون به صادر کننده تبدیل شده ایم.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: ما در صنعت کفش با کشورهای دیگر در رقابت هستیم و این رقابت از نظر مزیت قیمتی بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات قیمت مواد اولیه صنعت کفش را پیگیری می کنیم

ثبات قیمت مواد اولیه صنعت کفش را پیگیری می کنیم