مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-14سياسي

حداد عادل: «هویت خواهی» از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، غلامعلی حداد عادل در افتتاحیه نخستین همایش بین المللی قزوین شناسی پیش از اسلام که پیش از ظهر امروز در سالن بوستان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: اشتیاق به پیشینه شناسی در مردم پدیده آمده است و حتی در روستاها بسیاری از افراد به دنبال یافتن نمادهایی هستند که به آن ها هویت می بخشد.

وی افزود: ملت ایران رهبر خود را انتخاب کردند و بدون کمک شرق و غرب یک اتفاق بزرگ را ممکن ساختند و با تغییر مسیر، هویت خود را پیدا کرده و ابراز وجود کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: این در حالی است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، افراد جامعه به این صورت به دنبال هویت خود نبودند لذا علاقه به هویت یابی توسط مردم از جمله دستاوردهای انقلاب به شمار می رود.

حداد عادل ادامه داد: اصل وحدت درجات مختلفی دارد و همان بحث فلسفی وحدت در کثرت و کثرت در وحدت است، لذا اینکه این و آن شناسی در ایران رواج یابد، نگران کننده نیست زیرا همه هویت شناسی ها زیر چتر ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد: علاقه مردم به پیشرفت یکی از نشانه های خوب برای هویت یابی به شمار می رود البته این امر برای مسوولان دشواری های زیادی ایجاد می کند اما نفس عمل بسیار مبارک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل: «هویت خواهی» از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

حداد عادل: «هویت خواهی» از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است