مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-04سياسي

امام جمعه ارومیه: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی برگرفته از متون دینی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی برگرفته از متون دینی است و برگزاری این کرسی ها قطعا آثار و برکات زیادی در جامعه به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در نشست کرسی آزاد اندیشی اساتید دانشگاه های ارومیه با قدردانی از مسئولان دانشگاهی در برگزاری کرسی های آزاداندیشی ادامه برگزاری این کرسی ها را در شفاف سازی مسائل در بین جوانان و حل بسیاری از ابهام ها برای دانشجویان موثر ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی برگرفته از متون دینی است افزود: برگزاری این کرسی ها قطعا آثار و برکات زیادی در جامعه به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با اشاره بر اینکه مسئله تبادل نظر و اینکه انسان اعتقادات و نظرات خود را مطرح کرده و به اشتراک بگذارد در قرآن کریم آمده است، تصریح کرد: این موارد یکی از صفات مومنان است که در آیه 18 سوره زمر نیز به آن اشاره شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از هنرهای امام راحل و مقام معظم رهبری این است که الگوهای جدیدی از مطالب و مفاهیمی که در قرآن کریم وجود دارند استخراج کرده و در جامعه تحرک ایجاد می کنند که یکی از بارزترین مثال های آن، فرمان تشکیل بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ارومیه: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی برگرفته از متون دینی است

امام جمعه ارومیه: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی برگرفته از متون دینی است