مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-25سياسي

تمجید نماینده ولی فقیه در استان سمنان از فعالیت های قرآنی جهاددانشگاهی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تأکید بر ضرورت اجرای برنامه ها ی شاخص فرهنگی گفت: برای از بین بردن شکاف نسلی و فاصله اعتقادی و مذهبی بین نسل ها باید از ظرفیت و پتانسیل مؤسسات فرهنگی و قرآنی استفاده کرد.

- ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تأکید بر ضرورت اجرای برنامه ها ی شاخص فرهنگی گفت: برای از بین بردن شکاف نسلی و فاصله اعتقادی و مذهبی بین نسل ها باید از ظرفیت و پتانسیل مؤسسات فرهنگی و قرآنی استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی صبح امروز 3 آبان در دیدار با استاد سید محسن میرباقری مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی نور المجتبی(ایمانور) و از اساتید مطرح علوم قرآنی و حدیث که با حضور استاندار سمنان و رییس جهاددانشگاهی استان انجام شد اظهار کرد: باید از فعالیت ها و اقدامات شاخص جهاددانشگاهی استان سمنان در جهت ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در استان تقدیر کرد.

وی همچنین افزود: جهاددانشگاهی استان سمنان در این راستا فعالیت های خوب و ارزشمندی را دنبال می کند و با پیگیری های انجام شده، نمایندگی سه مؤسسه فرهنگی قرآنی در استان سمنان گرفته شده و شعبه استانی این سه مؤسسه در استان سمنان راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید نماینده ولی فقیه در استان سمنان از فعالیت های قرآنی جهاددانشگاهی

تمجید نماینده ولی فقیه در استان سمنان از فعالیت های قرآنی جهاددانشگاهی