مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-11اقتصادي

اجرای مطالعات ممیزی برای 550 واحد تولیدی اردبیل در سال 1402


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از انجام مطالعات ممیزی ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) برای بیش از 550 واحد تولیدی به منظور شناسایی واحدهای پرخطر و ارائه برنامه ها و راهکارهای اصلاحی و پیشنهادی برای پیشگیری از حوادث خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از انجام مطالعات ممیزی ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی (HSEE) برای بیش از 550 واحد تولیدی به منظور شناسایی واحدهای پرخطر و ارائه برنامه ها و راهکارهای اصلاحی و پیشنهادی برای پیشگیری از حوادث خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی، 20 آبان ضمن بیان این خبر اظهار داشت: ارتقای سطح ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، یکی از مهمترین سیاست های این شرکت در صیانت از سرمایه گذاری‎های مادی و معنوی واحدهای تولیدی است که برای تحقق این هدف مهم، شاخص های عملیاتی در این حوزه به طور جد برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی ادامه داد: برنامه های حوزه HSEEاین شرکت با هدف شناسایی کانون های خطر، جلوگیری از خطرات و خسارات محتمل، اقدامات پیشگیرانه و تهیه شناسنامه و توصیه نامه برای هریک از واحدهای تولیدی انجام می شود که با توجه به استقرار 700 واحد بهره بردار در شهرک های صنعتی استان، خوشبختانه تاکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مطالعات ممیزی برای 550 واحد تولیدی اردبیل در سال 1402

اجرای مطالعات ممیزی برای 550 واحد تولیدی اردبیل در سال 1402