مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-29اقتصادي

تولید نفت ایران به 3.4 میلیون بشکه در روز رسید


اگر بخواهیم صادرات نفت را طبق برنامه هفتم توسعه از سه میلیون و 800 هزار بشکه در روز به چهار میلیون و 200 هزار بشکه در روز برسانیم، باید برای هر بشکه نفت به صورت متوسط 25 هزار دلار سرمایه گذاری کنیم، - اما اکنون به دلیل اینکه این چاه ها پیش تر مورد بهره برداری قرار می گرفت، این فرصت را داریم تا تولید نفت حد سه میلیون و 800 هزار بشکه در روز تولید نفت را افزایش دهیم.

سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی با اعلام اینکه آخرین گزارش های منتشر شده نشان می دهد تولید نفت ایران به سه میلیون و 400 هزار بشکه در روز افزایش یافته است، گفت: در دولت سیزدهم زمینه افزایش صادرات نفت فراهم شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید حمید حسینی در گفت وگو با ایرنا درباره افزایش تولید نفت خام کشور در دولت سیزدهم افزود: آخرین گزارش های منتشر شده نشان می دهد تولید نفت ایران به سه میلیون و 400 هزار بشکه در روز افزایش پیدا کرده است، در حالی که تا چند وقت پیش تولید نفت ایران روزانه حدود 2 میلیون و 900 هزار بشکه بود.

  وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم زمینه افزایش تولید و صادرات نفت فراهم شد و در بازار هم تقاضا وجود دارد، توضیح داد: پیش تر این تولید را داشتیم، اما تعدادی از چاه ها را بسته بودیم، زیرا امکان فروش نفت را نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نفت ایران به 3.4 میلیون بشکه در روز رسید

تولید نفت ایران به 3.4 میلیون بشکه در روز رسید