مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 20:002023-10-25سياسي

عملیات طوفان الاقصی بزرگ ترین پیروزی در تاریخ مبارزات مقاومت است


معاون سیاسی و بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: آنچه رخ دادن یکی از بزرگ ترین پیروزی هایی است در تاریخ مبارزات مقاومت اتفاق افتاده و قطعا پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حسین رویوران عصر امروز در نشست بررسی تحولات اخیر و تشریح عملیات طوفان الاقصی در اجتماع حامیان فلسطین در شهر ساوه در پاسخ به چرایی انجام عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: 75 سال است که مردم فلسطین مصیبت دیده و مصیب زده هستند، بیش از نیمی از جمعیت  فلسطین آواره شده، بخشی در غزه در محاصره  هستند، بخشی در کرانه باختری تحت ظلم رژیم صهیونسیتی قرار دارند، این جنایت ها 75 سال ادامه دارد، اگر روز اول می کشتند، کوچ می دادند، خانه ها را خراب می کردند، امروز هم همین جنایت ها را انجام می دهند.

وی تصریح کرد: می بینیم غرب تلاش می کند علت حوادث فعلی غزه را عملیات طوفان الاقصی معرفی کند، اما واقعیت این است که از روزی که انگلیس بنای این رژیم  منحوس را گذاشت، بر مردم ستم شده و این ستم ها متراکم و به طوفان منجر شد.

 معاون سیاسی و بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با بیان اینکه حماسه با 3 هزار نفر نیر در عملیات ابتدایی طوفان الاقصی شرکت کرد و پیروزی بی نظیری را رقم زد، گفت: این پیروزی به حدی بزرگ و بی سابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طوفان الاقصی بزرگ ترین پیروزی در تاریخ مبارزات مقاومت است

عملیات طوفان الاقصی بزرگ ترین پیروزی در تاریخ مبارزات مقاومت است