مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-13بين الملل

حمله افراد ناشناس به خودروی نوه بایدن


به نوشته آسوشیتدپرس، بادیگاردها نائومی بایدن که دیشب او را در محله جورج تاون همراهی می کردند، پس از مشاهده سه نفر که در حال شکستن شیشه خودروی شاسی بلند پارک شده متعلق به سرویس مخفی بودند، - اقدام به تیراندازی کردند.

ماموران سرویس مخفی آمریکا که مسئولیت محافظت از نوه رییس جمهور این کشور را برعهده داشتند، در جریان حادثه ای مشکوک به آدم ربایی دست به هفت تیر شدند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گاردین، به گفته یکی از ضابطین قضایی، ماموران سرویس مخفی آمریکا که به عنوان بادیگارد مسئول حفاظت از نائومی بایدن، نوه جو بایدن، رییس جمهور این کشور بودند، در پی حمله افراد ناشناس به خودروی نامحسوس سرویس مخفی در واشنگتن، اقدام به تیراندازی کردند.

به نوشته آسوشیتدپرس، بادیگاردها نائومی بایدن که دیشب او را در محله جورج تاون همراهی می کردند، پس از مشاهده سه نفر که در حال شکستن شیشه خودروی شاسی بلند پارک شده متعلق به سرویس مخفی بودند، اقدام به تیراندازی کردند.

به گفته منبع آسوشیتدپرس که به شرط حفظ هویت با این خبرگزاری مصاحبه کرده، هیچ کس در این تیراندازی زخمی نشده است و مظنونین با یک خودروی قرمزرنگ گریخته اند.

نائومی بایدن 29 ساله، بزرگ ترین دختر هانتر بایدن، پسر بزرگ رییس جمهور آمریکا است و مدرک وکالت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله افراد ناشناس به خودروی نوه بایدن

حمله افراد ناشناس به خودروی نوه بایدن