مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-13سياسي

خبرنگاران از انعکاس خبرهایی که موجب یاس و ناامیدی در جامعه می شود دوری کنند


خبرنگاران از انعکاس خبرهای حاشیه ای که باعث ناامیدی در جامعه می شود دوری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: دیده شدن خبرنگاران یک حق طبیعی آنها است، زیرا بالاترین تواضع را خبرنگاران دارند که همه را نشان می دهند اما خودشان دیده نمی شوند.

امام جمعه گچساران بیان کرد:در روز خبرنگار یک سیاست و نگاه کلان در کشور است که خبرنگار دیده شود،اگر خبرنگاری خلاقیت داشت باید مثل اشخاص دیگر خلاقیت آن را هم دید و آن را تشویق کرد.

امام جمعه گچساران با اشاره به وجود نفت، گاز، پتروشیمی و سدهای کوثر و چم شیر تصریح کرد: این شهرستان ظرفیت بسیار بالایی به لحاظ آب و خاک ، نفت و گاز دارد، گچساران را باید به بقاع متبرکه آن بی بی حکیمه(س) شهدای 19 آبان و مردم متدینی که در تمام دوران انقلاب پای نظام و ولایت ایستاده اند معرفی کرد.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: گچساران هم در فضای علمی، فرهنگی، اقتصادی یک شهرستان ویژه در استان و کشور است که تمام این نکات نیاز به برنامه ریزی و هم افزایی دارد.

وی گفت: امام جمعه به عنوان پدر معنوی و قرارگاه فرهنگی شهرستان تمام توان خود را برای ایجاد وحدت و پیشبرد تمام مسائل فرهنگی و رفع مشکلات انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران از انعکاس خبرهایی که موجب یاس و ناامیدی در جامعه می شود دوری کنند

خبرنگاران از انعکاس خبرهایی که موجب یاس و ناامیدی در جامعه می شود دوری کنند