مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-20سياسي

میزبانی آملی ها از پیکر مطهر 2 شهید خوشنام دفاع مقدس


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه میزبان دو شهید خوشنام دفاع مقدس هستیم، گفت: پس از آیین وداع پیکر مطهر شهدای گمنام در منطقه پادگان مالک و حسینیه رضوان خاکسپاری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عابدین داغمه چی یکشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: هفته بسیج امسال با شعار بسیج امید ملت ایران آغاز شده و در این شهرستان بیش از 500 برنامه با محوریت پایگاه و حوزه های مقاومت در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری هر پایگاه مقاومت بسیج یک برنامه، افزود: برنامه های هفته بسیج با محوریت بصیرت افزایی و هم افزایی خواهد بود و برگزاری برنامه های تجمیعی در حوزه های مقاومت اولویت دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه برخی برنامه ها الگوی هفته بسیج هستند، تصریح کرد: همایش 800 نفر همکاران بازنشسته و وابستگان سپاه برادران و خواهران در این هفته برگزار شد و توانست دستاوردهای خوبی داشته باشد.

داغمه چی با اشاره به برگزاری برنامه های راهیان نور که باعث تحول درونی دانش آموزان پس از بازدید مناطق جنگی و عملیاتی جنوب و غرب کشور می شود، از اعزام نخستین کاروان 80 نفره راهیان نور خواهران به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: مهمترین دستاورد این اردوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی آملی ها از پیکر مطهر 2 شهید خوشنام دفاع مقدس

میزبانی آملی ها از پیکر مطهر 2 شهید خوشنام دفاع مقدس