مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-06سياسي

کواکبیان:هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی فرو پاشید


یک فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: ما مخالف راهکار دیپلماسی برای حل مساله فلسطین نیستیم اما از طرفی با کسانی که حرکت حماس را بخواهند کوچک کنند نیز مخالفیم.

- یک فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: ما مخالف راهکار دیپلماسی برای حل مساله فلسطین نیستیم اما از طرفی با کسانی که حرکت حماس را بخواهند کوچک کنند نیز مخالفیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در نشست جوانان احزاب اصلاح طلب که روز محل در روزنامه مردم سالاری برگزار شد، گفت: برخی می گویند آنچه در هفتم اکتبر اتفاق افتاد کار خود اسراییلی ها بوده است و دنبال توسعه طلبی و کسب امتیاز هستند اما گفته می شود نزدیک 500 سرباز اسراییلی کشته شده است و این بی سابقه است، به هر حال دور از ذهن است که اسراییلی ها اقدامی انجام دهند که این گونه برایشان تلفات داشته باشد.

وی ادامه داد: این کار را نیروهای مقاومت حماس انجام دادند و شکی در آن نیست و این هم به خاطر تحقیر و فشاری است که صهیونیست ها نسبت به آنها به لحاظ تاریخی داشتند.

کواکبیان با بیان اینکه هیمنه اطلاعاتی، امنیتی و نظامی اسراییل با عملیات طوفان الاقصی فرو پاشید اظهار کرد: این مساله خیلی مهم است و دیگر کسی از صلح ابراهیم نمی تواند سخن بگوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کواکبیان:هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی فرو پاشید

کواکبیان:هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی فرو پاشید