مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-23حوادث

دستگیری شبانه متخلفین زیست محیطی در شهرستان خرم آباد


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یک گروه متخلف زیست محیطی قبل از هرگونه اقدام به شکار در شهرستان خرم آباد دستگیر و از آن ها یک قبضه اسلحه کشف و ضبط شد.

- ایسنا/لرستان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یک گروه متخلف زیست محیطی قبل از هرگونه اقدام به شکار در شهرستان خرم آباد دستگیر و از آن ها یک قبضه اسلحه کشف و ضبط شد.

حسین زرین کیا یکم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در پایش شبانه در سطح حوزه شهرستان خرم آباد، موفق شدند یک گروه متخلف زیست محیطی را قبل از انجام هرگونه اقدام به شکار دستگیر کنند.

وی گفت: طی گشت و کنترل شبانه مناطق سطح لرستان که توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل صورت گرفت، موفق شدند یک گروه متخلف زیست محیطی که قصد شکار حیات وحش را داشتند، قبل از هرگونه اقدام به تخلفی دستگیر و از آن ها یک قبضه اسلحه به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط کنند.

زرین کیا افزود: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از هموطنان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی با سامانه شبانه روزی 1540 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شبانه متخلفین زیست محیطی در شهرستان خرم آباد

دستگیری شبانه متخلفین زیست محیطی در شهرستان خرم آباد