مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-31سياسي

رتبه ششم یزد در گردشگری سلامت


شهر یزد در حال حاضر رتبه ششم در حوزه گردشگری سلامت کشور را به خود اختصاص داده است ولی به دلیل پزشکان حاذق که در یزد فعالیت دارند، توانایی ارتقاء این رتبه وجود دارد.

- ایسنا/یزد شهر یزد در حال حاضر رتبه ششم در حوزه گردشگری سلامت کشور را به خود اختصاص داده است ولی به دلیل پزشکان حاذق که در یزد فعالیت دارند، توانایی ارتقاء این رتبه وجود دارد.

فاطمه حقیرالسادات رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد ضمن اعلام این خبر در جمع شرکت های تخصصی حوزه گردشگری سلامت، تصریح کرد: با وجود پزشکان حاذق در یزد، گردشگری سلامت می تواند ارتقاء یابد.

وی بیان این که در شهر یزد حدود پنج هزار پزشک حاذق در حال طبابت هستند، گفت: باید پکیجی از بازارهای هدف گردشگر سلامت یزد و همچنین پکیج دیگری از خدمات حوزه گردشگری سلامت، تهیه و مزیت های حوزه گردشگری سلامت یزد نیز برای مسافران مشخص شود.

رییس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: تمام آژانس ها و شرکت های گردشگری سلامت در یزد باید به صورت عادلانه دسترسی به ظرفیت ها داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، حقیرالسادات در پایان خاطرنشان کرد: شورای توسعه گردشگری سلامت یزد متشکل از چهار کمیته تیلیغات و بازاریابی، زیرساخت های سلامت، آموزش و نظارت تشکیل شده و همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه ششم یزد در گردشگری سلامت

رتبه ششم یزد در گردشگری سلامت