مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-13اجتماعي

تکمیل آزادراه شوشتری با تاکید بر حفظ منطقه سرخه حصار


شهردار تهران و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست بر ضرورت تکمیل این ابرپروژه شرق پایتخت در کنار حفظ و حراست از منطقه حفاظت شده سرخه حصار تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران و علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت از محیط زیست از فاز دوم پروژه آزادراه شهید شوشتری (کمربندی شرقی پایتخت) بازدید کردند.

در این بازدید درباره یک کیلومتر از مسیر این آزادراه که بر اساس طرح ها و نقشه های اولیه از درون یکی از مناطق حفاظت شده شرق تهران عبور می کند، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در پایان این بازدید مقرر شد هیأت های کارشناسی شهرداری تهران و سازمان حفاظت از محیط زیست در تعامل با یکدیگر راه کارهای جایگزین را بررسی و بهترین ساز و کار را برای ادامه فاز دوم این پروژه انتخاب کنند.

گفتنی است شهردار تهران و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در این بازدید بر ضرورت تکمیل این ابرپروژه شرق پایتخت در کنار حفظ و حراست از منطقه حفاظت شده سرخه حصار تأکید کردند.

آزادراه شهید شوشتری کمربندی شرقی تهران است که اتوبان امام رضا(ع) را در جنوب شرق پایتخت به اتوبان شهید یاسینی متصل کرده و فاز نخست آن تا انتهای امسال به طول 9.

2 کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آزادراه شوشتری با تاکید بر حفظ منطقه سرخه حصار

تکمیل آزادراه شوشتری با تاکید بر حفظ منطقه سرخه حصار