مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:152023-10-31اجتماعي

فعالیت بیش از 80 کارگاه غیرمجاز ضایعاتی در شهر چابهار


منصور رییسی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های چابهار و کنارک از آماده سازی زمین و همچنین ایجاد زیرساخت ها به منظور ساماندهی کارگاه های ضایعاتی سطح شهر چابهار خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان منصور رییسی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های چابهار و کنارک از آماده سازی زمین و همچنین ایجاد زیرساخت ها به منظور ساماندهی کارگاه های ضایعاتی سطح شهر چابهار خبر داد.

منصور رییسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هم اکنون بیش از 80 کارگاه غیرمجاز ضایعاتی در سطح شهر چابهار فعالیت دارند که به دلیل عدم ساماندهی مشکلات و معضلات فراوانی را از نظر بهداشتی و زیست محیطی متوجه شهر و شهروندان کرده که به زودی این کارگاه ها ساماندهی می شوند.

وی گفت: تسطیح و آماده سازی زمین به منظور ساماندهی کارگاه های ضایعاتی سطح شهر چابهار انجام شده و عملیات ایجاد راه دسترسی و همچنین تسطیح زمین طی روزهای گذشته صورت گرفته است.

وی ادامه داد: صاحبان کارگاه های ضایعاتی که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده در سازمان مدیریت پسماند شهرداری های چابهار و کنارک اقدام نکرده اند، لازم است هر چه سریعتر نسبت به تشکیل و تکمیل پرونده اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های چابهار و کنارک افزود: ساماندهی کارگاههای ضایعاتی موجب افزایش ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 80 کارگاه غیرمجاز ضایعاتی در شهر چابهار

فعالیت بیش از 80 کارگاه غیرمجاز ضایعاتی در شهر چابهار